fredag 27 november 2009

Silly Season

När jag för en vecka sedan började samla in information om spelare ut och in fick jag snabbt några bra nyheter. Det enda felet med dem var att när jag kollade tipsen höll de inte - ryktet må vara snabbt men det går ofta en eller två veckor efter den verkliga händelsen. Så när spelare A pratar med klubb X första måndan i månaden så kommer ryktet om samtalet ut tredje måndan, då A och X redan gått skilda vägar.
Lite fegt att avstå från ryktesspridning kanske, men jag ska ju inte sälja annonser.
Men just därför: Skriv eller mejla eller ring gärna om rykten, jag kollar dem före publicering! Eller ännu hellre om fakta, även om spelare som lämnar NS-trean.
Nu har jag en allt längre lista på bekräftade spelare in eller ut, som jag ska lägga ut senast söndag. Hjälp mig gärna att få den mer komplett!
kjellander@telia.com
0702-153815
ps En nyhet från Strömsberg: Johannes Ericsson, i A-truppen i Gefle och på bänk eller plan i flertalet matcher i fjol, byter Allsvenskan mot div 2. ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar